Συχνές Ερωτήσεις
Αν είσαι νέος χρήστης και δεν έχεις κάνει εγγραφή,τότε δημιούργησε νέο λογαριασμό εδώ.
Θα χρειαστεί να συμπληρώσετε το email σας και έναν κωδικό πρόσβασης.
Στην συνέχεια θα σας έρθει ένα email επιβεβαίσωσης,και θα πρέπει να ακολοθήσετε τον σύνδεσμο που υπάρχει στο email,ώστε να ενεργοποιηθέι ο λογαριασμός σας.
Σε περίπτωση που έχετε χάσει τον κωδικό πρόσβασής σας,μπορείτε να τον επαναφέρετε σε αυτό το linκ.
Θα σας ζητηθεί το email εγγραφής και θα σας αποσταλλεί στο e-mail,link για την επαναφορά του.
Εάν ο πελάτης επιθυμεί να αλλάξει κάποιο προϊόν,έχει το δικαίωμα να το κάνει μέσα σε διάστημα 15 (δεκαπέντε) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του,
αφού προηγουμένως επικοινωνήσει με την εταιρεία μας τηλεφωνικώς στο 2331 041647 ή μέσω e mail στο madenlis.sidirika@gmail.com
Η διαδικασία που ακολουθείται είναι να αποστέλλεται το νέο δέμα και κατά την παράδοσή του ο πελάτης παραδίδει στον κούριερ το δέμα προς επιστροφή.
Το κόστος της επιστροφής και νέας αποστολής επιβαρύνει συνολικά τον πελάτη με 5,00 € ανεξαρτήτως ποσού και πραγματοποιείται πάντα με την συνεργαζόμενη μεταφορική ΕΛΤΑ (πόρτα πόρτα).
Σε περίπτωση επιλογής προϊόντος μεγαλύτερης αξίας, η διαφορά χρεώνεται στον πελάτη.
Οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται στην τρέχουσα τιμή του εκάστοτε είδους κατά την ημερομηνία παραλαβής του στο madenlis shop από την courier.
Η διεύθυνση επιστροφής του δέματος είναι:
Madenlis.gr
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ
59132, ΜΑΚΡΟΧΩΡΙ
Tηλ. 2331 041647
Οποιαδήποτε στιγμή θελήσεις μπορείς να δεις το στάδιο που βρίσκεται η παραγγελία σου πραγματοποιώντας είσοδο στον λογαριασμό σου και επιλέγοντας “Παραγγελίες”.
Εναλλακτικά, ρώτησέ μας για την εξέλιξη της παραγγελίας σου τηλεφωνικά, ή συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα με τον κωδικό της παραγγελίας και το email που έγινε η παραγγελία.